گوسفند زنده

پخش دام قائم از سال ۱۳۸۵ مشغول کار بوده تمام دامها بصورت کاملا سالم بهداشتی و در کوتاهترین زمان ممکنه تحویل مشتریان عزیز داده می شود. برای دریافت گوسفند زنده خود کافی است با ما تماس حاصل فرمایید و در کوتاهترین زمان ممکن گوسفند زنده خودرا تحویل بگیرید.

گوسفند زنده

پخش دام قائم از سال ۱۳۸۵ مشغول کار بوده تمام دامها بصورت کاملا سالم بهداشتی و در کوتاهترین زمان ممکنه تحویل مشتریان عزیز داده می شود. برای دریافت گوسفند زنده خود کافی است با ما تماس حاصل فرمایید و در کوتاهترین زمان ممکن گوسفند زنده خودرا تحویل بگیرید.

مرکز دام زنده قائم انجام کلیه امور قصابی در محل ودرب منازل شهروندان پایتخت تهران ارائه مینمایید که شامل قصاب گوسفندزنده در محل و قصاب گوساله زنده و قصابی بره و قصابی بز و قصابی مرغ و خروس .این مرکز سفارش گوسفند زنده همراه باقصاب مجرب در محل شما را ارائه مینمایید .
انجام امور قصابی درمحل از انواع دام و طیور انجام میشوددام قائم تهران تحویل در محل باقصاب و تحویل به مراکز خیریه داده میشود
فعالیتهای قصابی قائم در زمینه دام زنده اعم از قصابی گوسفند و قصابی گوساله.
انواع قصابی قائم:قصابی گوساله زنده.قصابی گوسفند زنده ، قصابی شتر زنده ، قصابی بره و بزغاله زنده ، قصابی انواع طیور و دام در خدمت مشتریان پایتختی تهران ارائه میشود

فروش گوسفند های محلی در اسرع وقت با قصاب

با مجوز رسمی از اداره دامپزشکی

گوسفند – بره – گوساله زنده جهت قربانی در مراسمات به همراه قصاب مجرب

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

یکی از دغدغه هایی که بسیاری از مردم پس از خرید گوسفند با آن مواجه هستند ،قسمت ذبح آن است.شاید بتوان گفت این کار ،به جرات و تجربه نیاز دارد و انجام این کار برای اکثر مردم و مخصوصا خانوم ها غیر قابل تصور و دشوار است.

در کشور ما سر بریدن گوسفند برای مراسم مختلف و زیادی انجام می شود .در واقع به یکی از رسوم ما تبدیل شده است .این عمل در شرایط مختلف ازجمله : هنگام ورود عروس و داماد به مراسم، برای ورود حاجیان برگشته از مراسم حج،هنگام تولد نوزاد ،برای دوری از بلا و بیماری و…. انجام می گیرد.
نکات کلیدی برای آنکه کار ذبح (سربردیدن گوسفند) ،بهداشتی انجام شود:
• حتما دام ها را از مراکزفروشی که تائیدیه سازمان دامپزشکی دارند تهیه کنید،زیرا دام ها را در آنجا معاینه و واکسینه می کنند و به آنها دارو های ضد انگل می دهند.
• اگر قصد دارید دام ها را در خارج از کارگاه ،ذبح کنید ،باید سعی کنید حداقل آلودگی را برای محیط زیست فراهم کنید و پس از انجام کار محیط را پاکسازی کنید.
• به دلیل آنکه سر بریدن دام درمکان های عمومی، ممکن است برای بعضی افراد از جمله کودکان مشکلات روانی و روحی به وجود بیاورد بهتر است از انجام آن در این مکان ها خود داری کنید.
• از آنجا که برخی بیماری ها از جمله (تب کریمه کونگو،تب مالت ،سیاه زخم و…)بین انسان و دام مشترکند ،برای جلوگیری از انتقال بیماری ها ، بهتر است ،ذبح دام در مکان های عمومی انجام بپذیرد.
• برای رعایت بهداشت هر چه بیشترجایی که می خواهید دام را ذبح کنید ،باید به سیستم فاضلاب متصل و ترجیحا کاشی شده و قابل شستشو باشد.تهویه و نور کافی هم برای این کار مهم است.
• تمامی وسائلی که برای ذبح گوسفند استفاده می شود باید ضد عفونی شده و تمیز و بهداشتی باشند.استفده از یک چاقو برای بریدن چندین گوسفند توصیه نمی شود.
• جمع آوری پس مانده های دام بعد از کشتن نیز بسیار مهم است به طوریکه در مکان های صنعتی آنها را می سوزانند زیرا می توانند به سرعت عفونت (ای کولای و سالمونلا) تولید کنند.
کارهایی که پس از سر بریدن دام ها می بایست انجام داد:
• بررسی ظاهری لاشه از نظر سلامتی
بهتر است لاشه و اندام های داخلی دام را پس از آنکه چندین ساعت در یخچال با دمای 4 درجه سانتی گراد قرار دادید مصرف کنید.زیرا می تواند بعضی بیماری ها را در دمای پایین از بین ببرد و مصرف سریع آن خوب نیست.
• وسیله هایی را که در هنگام سربریدن گوسفند استفاده کرده اید را بهتراست با آب و مواد ضد عفونی کنننده شستشو دهید.
پخش دام قائم(گوسفند زنده) با مجوز رسمی از اداره دامپزشکی و فروش گوسفند و اعزام قصاب به شهرندان عزیز تهرانی مشغول به فعالیت است.

گوسفند زنده-http://goosfandzende.com


  • ۹۶/۰۴/۱۸
  • فائزه کاظمی

گوسفند زنده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی