گوسفند زنده

پخش دام قائم از سال ۱۳۸۵ مشغول کار بوده تمام دامها بصورت کاملا سالم بهداشتی و در کوتاهترین زمان ممکنه تحویل مشتریان عزیز داده می شود. برای دریافت گوسفند زنده خود کافی است با ما تماس حاصل فرمایید و در کوتاهترین زمان ممکن گوسفند زنده خودرا تحویل بگیرید.

گوسفند زنده

پخش دام قائم از سال ۱۳۸۵ مشغول کار بوده تمام دامها بصورت کاملا سالم بهداشتی و در کوتاهترین زمان ممکنه تحویل مشتریان عزیز داده می شود. برای دریافت گوسفند زنده خود کافی است با ما تماس حاصل فرمایید و در کوتاهترین زمان ممکن گوسفند زنده خودرا تحویل بگیرید.

مرکز دام زنده قائم انجام کلیه امور قصابی در محل ودرب منازل شهروندان پایتخت تهران ارائه مینمایید که شامل قصاب گوسفندزنده در محل و قصاب گوساله زنده و قصابی بره و قصابی بز و قصابی مرغ و خروس .این مرکز سفارش گوسفند زنده همراه باقصاب مجرب در محل شما را ارائه مینمایید .
انجام امور قصابی درمحل از انواع دام و طیور انجام میشوددام قائم تهران تحویل در محل باقصاب و تحویل به مراکز خیریه داده میشود
فعالیتهای قصابی قائم در زمینه دام زنده اعم از قصابی گوسفند و قصابی گوساله.
انواع قصابی قائم:قصابی گوساله زنده.قصابی گوسفند زنده ، قصابی شتر زنده ، قصابی بره و بزغاله زنده ، قصابی انواع طیور و دام در خدمت مشتریان پایتختی تهران ارائه میشود

فروش گوسفند های محلی در اسرع وقت با قصاب

با مجوز رسمی از اداره دامپزشکی

گوسفند – بره – گوساله زنده جهت قربانی در مراسمات به همراه قصاب مجرب

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

گوسفند را می توان از محدود دام هایی نام برد که در شرایط متفاوت از نظر آب و هوا دوام می آورد و با کمک ضعیفترین علف و غذا ها می تواند به زندگی خود ادامه دهد.

دو چیز اساسی در پرورش گوسفندان،میزان تولید مثل و همچنین مقدار گوشت دهی آنان است که کار پرورش آن را با سود دهی اقتصادی همراه می کند و اگر میش ها بتوانند دو یا چند قلو به دنیا بیاورند هزینه و مخارج های تولید ، پایین می آید.به طور میانگین حدود 80 در صد از اهمیت گوسفند ،گوشت و فقط حدود 20 درصد پشم گوسفند دارای اهمیت است.
شیر گوسفند نیز از نظر مقدار پروتئین و چربی آن بسیار غنی تر از شیر گاو است و چون گوسفندان فقط می توانند حجم بسیار کمی شیر تولید کنند، این عامل باعث بالا رفتن قیمت آن شده است.
امروزه به دلیل توسعه و ارتقاء زندگی انسان ها در همه حوزه های زندگی و صنعتی شدن و ترقی در حوزه های کشاورزی،دامپروری و… می توان تاثیرش را در تغذیه گوسفندان ازسنتی (علفزار و چراگاه ) به صنعتی (علوفه هیدروپونیک) مشاهده کرد.
• علوفه هیدروپونیک:
به بیان ساده،رشد و بزرگ شدن دانه های غلات همراه با رطوبت ماده غذایی که این رشد ،بیرون از خاک انجام می شود.
روش بالا باعث کم شدن هزینه ها و پایین آمدن طول مدت زمان تولید و افزایش کیفیت وحجم محصول تولید شده می شود و از نظر اقتصادی بسیار به صرفه تر از روش قدیمی است.
یکی از دستور های مستحب دین اسلام در زمان تولد نوزاد ،عقیقه کردن است:
عقیقه کردن را در واقع قربانی کردن گوسفند،شتر یا بز با آداب و رسوم و شرایط خاصی در روز هفتم تولد نوزاد را گویند. در واقع عقیقه را نوعی شکرگذاری و دفع بلا از فرزند تازه متولد شده می دانند.در عقیقه گوسفند باید حداقل6 ماه سن داشته باشد.
رسم و سنت معتقد است که گوشت مربوط به عقیقه را فرزند و پدر و مادر او مصرف نکنند و به فقرا(محل نگهداری کودکان بی سرپرست،سالمندان و…) دهند.
در هنگام قربانی کردن گوسفند می توان ذکر زیر را زمزمه کرد:
بسم‌الله و بالله، اللهم عقیقة عن فلان(به جای فلان اسم نوزاد گفته می شود) لحمها بلحمه و دمها بدمه و عظمها بعظمه. اللهم اجعلها و قاء لآل محمد علیه و آله السلام.
نکته مهمی که ذکر شده این است که صدقه دادن را نمی توان جایگزین عقیقه کرد.که این کار بر عهده پدر ،مادر اوست و اگر آنها بنا به دلایلی توانایی(مالی و…) انجام این کار را نداشتند ،انجام این عمل به دوران بزرگسالی خود فرزند واگذار می شود.

گوسفند زنده-http://goosfandzende.com

  • ۹۶/۰۴/۱۹
  • فائزه کاظمی

گوسفند زنده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی