گوسفند زنده

پخش دام قائم از سال ۱۳۸۵ مشغول کار بوده تمام دامها بصورت کاملا سالم بهداشتی و در کوتاهترین زمان ممکنه تحویل مشتریان عزیز داده می شود. برای دریافت گوسفند زنده خود کافی است با ما تماس حاصل فرمایید و در کوتاهترین زمان ممکن گوسفند زنده خودرا تحویل بگیرید.

گوسفند زنده

پخش دام قائم از سال ۱۳۸۵ مشغول کار بوده تمام دامها بصورت کاملا سالم بهداشتی و در کوتاهترین زمان ممکنه تحویل مشتریان عزیز داده می شود. برای دریافت گوسفند زنده خود کافی است با ما تماس حاصل فرمایید و در کوتاهترین زمان ممکن گوسفند زنده خودرا تحویل بگیرید.

مرکز دام زنده قائم انجام کلیه امور قصابی در محل ودرب منازل شهروندان پایتخت تهران ارائه مینمایید که شامل قصاب گوسفندزنده در محل و قصاب گوساله زنده و قصابی بره و قصابی بز و قصابی مرغ و خروس .این مرکز سفارش گوسفند زنده همراه باقصاب مجرب در محل شما را ارائه مینمایید .
انجام امور قصابی درمحل از انواع دام و طیور انجام میشوددام قائم تهران تحویل در محل باقصاب و تحویل به مراکز خیریه داده میشود
فعالیتهای قصابی قائم در زمینه دام زنده اعم از قصابی گوسفند و قصابی گوساله.
انواع قصابی قائم:قصابی گوساله زنده.قصابی گوسفند زنده ، قصابی شتر زنده ، قصابی بره و بزغاله زنده ، قصابی انواع طیور و دام در خدمت مشتریان پایتختی تهران ارائه میشود

فروش گوسفند های محلی در اسرع وقت با قصاب

با مجوز رسمی از اداره دامپزشکی

گوسفند – بره – گوساله زنده جهت قربانی در مراسمات به همراه قصاب مجرب

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

گوسفند زنده

اگر به گذشته و روایات و احادیث در دین مبین اسلام نگاهی بیندازیم،توصیه های بسیاری را در رابطه با فوائد گوسفند می توانیم پیدا کنیم:

• برای مثال در روایتی (صحیح الکافی،جلد3،ص189) سعدبن سعد به امام ابوالحسن (ع) عرض کرد که،خانواده اش گوشت میش را نمی خورند و دلیل به وجود آمدن بیماری ها را ،مصرف گوشت گوسفند می دانند،امام چنین پاسخی در جواب می دهند:
(لو علم الله عزّ و جلّ شیئاً اکرم من الضّأن لفدی به اسماعیل)
یعنی اگرخدا چیزی را محبوب تر و بهتر از گوشت میش می دانست،آن را به جای اسماعیل سر می برید و قربانی می کرد.
• همچنین پیامبر اکرم (ص) می فرمایند :نگهداری از گوسفند در خانه ،باعث از بین رفتن و نابودی هفتاد عدد از درهای فقر می شود.
• باز ایشان در جای دیگرفرموده اند:نگهداری گوسفند در خانه برکت می آورد و گوسفند از حیوانات بهشتی است.
در طول تاریخ، گوسفند همیشه به عنوان یک حیوان کلیدی ومهم نقش بسیاری را در زندگی کشاورزی و فرهنگ یک مکان داشته است و جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.
گوسفند پستانداری کاملا گیاه خوار است.
گوسفندان در طول روز از یک روش و سیستم همیشگی پیروی می کنند ،آنها از سپیده دم تا غروب خورشید به طور پیوسته تغذیه و در این بین به طورمتناوب برای نشخوار کردن مکث می کنند.در حال حاضر بیش از 200گونه مختلف از گوسفندان در کل دنیا وجود دارد اما اکثر این گونه ها برای پرورش، سود دهی ندارند و بیشتر بخش های اقتصادی فقط از 20 یا 10 گونه برتر گوسفندان برای پروش استفاده می کنند.
یکی از ویژگی های منحصر به فردی که پرورش گوسفند را از دیگر دام ها، متفاوت و دارای ارزش بالاتری کرده است ،پخش بودن این حیوان در مناطق مختلف و تقریبا با هر آب و هوا، از بسیار گرم تا بسیار خنک است.
برخی از ویژگی های منحصر به فرد گوسفند نسبت به دیگر دام ها:
• اهداف پرورش گوسفند بسیار متفاوت است، و محصولات گوناگون و مختلفی می توان از آن تهیه نمود از جمله،شیر،پشم،گوشت و…
• گوسفند به خوبی می تواند خود را با شرایط محیطی مطابقت دهد .
• گوسفندان می توانند زمان های زیاد و طولانی مدت را، پیاده روی کنند و در این کار از توان بالایی برخوردارند.و به دلیل داشتن دنبه ،چربی های ذخیره شده در بدنش و بهره مندی از دست و پاهای مساعد برای پیاده روی، به راحتی می تواند ییلاق و قشلاق رفتن های مداوم را تحمل کند. 

گوسفند زنده-http://goosfandzende.com


  • ۹۶/۰۴/۲۲
  • فائزه کاظمی

گوسفند زنده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی