گوسفند زنده

پخش دام قائم از سال ۱۳۸۵ مشغول کار بوده تمام دامها بصورت کاملا سالم بهداشتی و در کوتاهترین زمان ممکنه تحویل مشتریان عزیز داده می شود. برای دریافت گوسفند زنده خود کافی است با ما تماس حاصل فرمایید و در کوتاهترین زمان ممکن گوسفند زنده خودرا تحویل بگیرید.

گوسفند زنده

پخش دام قائم از سال ۱۳۸۵ مشغول کار بوده تمام دامها بصورت کاملا سالم بهداشتی و در کوتاهترین زمان ممکنه تحویل مشتریان عزیز داده می شود. برای دریافت گوسفند زنده خود کافی است با ما تماس حاصل فرمایید و در کوتاهترین زمان ممکن گوسفند زنده خودرا تحویل بگیرید.

مرکز دام زنده قائم انجام کلیه امور قصابی در محل ودرب منازل شهروندان پایتخت تهران ارائه مینمایید که شامل قصاب گوسفندزنده در محل و قصاب گوساله زنده و قصابی بره و قصابی بز و قصابی مرغ و خروس .این مرکز سفارش گوسفند زنده همراه باقصاب مجرب در محل شما را ارائه مینمایید .
انجام امور قصابی درمحل از انواع دام و طیور انجام میشوددام قائم تهران تحویل در محل باقصاب و تحویل به مراکز خیریه داده میشود
فعالیتهای قصابی قائم در زمینه دام زنده اعم از قصابی گوسفند و قصابی گوساله.
انواع قصابی قائم:قصابی گوساله زنده.قصابی گوسفند زنده ، قصابی شتر زنده ، قصابی بره و بزغاله زنده ، قصابی انواع طیور و دام در خدمت مشتریان پایتختی تهران ارائه میشود

فروش گوسفند های محلی در اسرع وقت با قصاب

با مجوز رسمی از اداره دامپزشکی

گوسفند – بره – گوساله زنده جهت قربانی در مراسمات به همراه قصاب مجرب

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

گوسفند زنده برای چی می خوای؟برای عید قربان،می خوای؟ یا برای تولد نوزادی که تازه به جمع خانواده شما اضافه شده می خوای که قربانیش کنی؟ یا شاید بخوای به یه موسسه خیریه صدقه بدی و یا در ماه محرم برای هیئت های عزاداری حسینی ،گوسفند می خواهید؟

خرید دام زنده دارای راه و روش خاص خود است که اگر بخواهید از مکان های متفرقه خرید خود را انجام دهید ،شاید دچار دردسر شوید .چون تهیه گوسفند سالم و تایید شده از سازمان دامپزشکی ، بسیار دارای اهمیت است .
طبق اطلاعیه ای که سازمان بهداشت جهانی منتشر کرده بیان داشته است که علاوه بر بیماری هایی که شناخته شده اند ،خیلی از بیماری ها، بین انسان و دام ها مشترک و قابل سرایت به انسان هستند. انتقال بیماری از دام به انسان می تواند بسیار راحت از طریق تماس با خون و گوشت آلوده اتفاق بیفتد و همچنین اگر ضایعات دام را پس از سربریدن در مکان های باز و نزدیک به محل زندگی انسان ها رها کنیم ،امکان انتشار بیماری ها را افزایش داده ایم.
حتی اگر بخواهیم بعد از مدتی به سراغ پاکسازی این زباله ها برویم چون سریع فاسد و جذب محیط زیست می شوند ، نمی توانیم به طور کامل کارپاکسازی را انجام دهیم و با فرض پاکسازی آنها ،بعد از مدت طولانی ،همچنان حشرات و حیوانات موذی بسیاری در آن مکان دیده خواهند شد.
هر دلیلی که برای خرید گوسفند زنده داشته باشید، باید گوسفندی تهیه کنید که از سلامتیش مطمئن باشید.گوسفندی که واکسن هایش را به موقع دریافت کرده باشد ،تغذیه مناسب و سالم داشته باشد و همچنین تاییدیه های لازم را از سازمان دامپزشکی گرفته باشد.
البته در کشور ما ، روزهایی مثل عید قربان تقاضا برای خرید گوسفند بسیار زیاد می شود و اگر سر بریدن گوسفندان در مکان های مناسب انجام نشود باعث زشت و آلوده شدن چهره شهر خواهد شد و مسئولین همواره تاکید می کنند که مردم دام های خود را از مراکز معتبر و بهداشتی تهیه کنند.
پس از آنکه گوسفند یا گوساله خود را سفارش دادید ما(گروه گوسفند زنده) می توانیم، در صورت نیاز شما ، قصاب کارآزموده که با قوانین ذبح اسلامی و بهداشتی آشنایی کامل داشته باشد را به محل مورد نظر شما اعزام کنیم.

گوسفند زنده- http://goosfandzende.com

  • ۹۶/۰۵/۰۷
  • فائزه کاظمی

گوسفند زنده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی