گوسفند زنده

پخش دام قائم از سال ۱۳۸۵ مشغول کار بوده تمام دامها بصورت کاملا سالم بهداشتی و در کوتاهترین زمان ممکنه تحویل مشتریان عزیز داده می شود. برای دریافت گوسفند زنده خود کافی است با ما تماس حاصل فرمایید و در کوتاهترین زمان ممکن گوسفند زنده خودرا تحویل بگیرید.

گوسفند زنده

پخش دام قائم از سال ۱۳۸۵ مشغول کار بوده تمام دامها بصورت کاملا سالم بهداشتی و در کوتاهترین زمان ممکنه تحویل مشتریان عزیز داده می شود. برای دریافت گوسفند زنده خود کافی است با ما تماس حاصل فرمایید و در کوتاهترین زمان ممکن گوسفند زنده خودرا تحویل بگیرید.

مرکز دام زنده قائم انجام کلیه امور قصابی در محل ودرب منازل شهروندان پایتخت تهران ارائه مینمایید که شامل قصاب گوسفندزنده در محل و قصاب گوساله زنده و قصابی بره و قصابی بز و قصابی مرغ و خروس .این مرکز سفارش گوسفند زنده همراه باقصاب مجرب در محل شما را ارائه مینمایید .
انجام امور قصابی درمحل از انواع دام و طیور انجام میشوددام قائم تهران تحویل در محل باقصاب و تحویل به مراکز خیریه داده میشود
فعالیتهای قصابی قائم در زمینه دام زنده اعم از قصابی گوسفند و قصابی گوساله.
انواع قصابی قائم:قصابی گوساله زنده.قصابی گوسفند زنده ، قصابی شتر زنده ، قصابی بره و بزغاله زنده ، قصابی انواع طیور و دام در خدمت مشتریان پایتختی تهران ارائه میشود

فروش گوسفند های محلی در اسرع وقت با قصاب

با مجوز رسمی از اداره دامپزشکی

گوسفند – بره – گوساله زنده جهت قربانی در مراسمات به همراه قصاب مجرب

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

درست است که گوشت گوساله و گوسفند از نظر مقدار آهن موجود در آنها تفاوت زیادی با هم ندارند اما چون گوشت گوسفند داری بافت های نرم است و راحت تر هضم می شود اکثر افراد ترجیح می دهند از گوشت گوسفند استفاده کنند.البته پزشکان به خانم های باردار توصیه می کنند که از گوشت قرمز که درصد آهن بیشتری دارد استفاده کنند اما کسانی که به بیماری چربی خون و مشکلات کلیوی مبتلا هستند می بایست مصرف گوشت قرمز خود را به حداقل ممکن کاهش دهند.

همان طور که می دانیم گوشت گوسفند بسیار چرب تر از گوشت گوساله است و برای افرادی که دارای کسترول ،چربی ،چاقی و….هستند مصرف آن توصیه نمی شود.
برای کسانی که به انجام تمرینات بدنسازی می پردازند گوشت گوساله را توصیه می کنند زیرا سطح تستسترون را در این ورزشکاران بالا می برد و از نظر درصد پروتئین به چربی ، گوشت گوساله نسبت به گوسفند بیشتر است.
طعم گوشت گوساله هایی که در طبیعت و با استفاده از مواد غذایی سالم بزرگ شده اند بسیار لذیذتراز گوساله های پرورشی است .
گوشت بره،دارای طعم عالی است و بسیار ترد می باشد و به راحتی هضم می شود و به جرات می توان گفت که اکثر ویتامین های گروه ب را در خود جای داده است و میزان چربی پایینی دارد.
اما بعضی افراد مصرف گوشت را به طور کامل از برنامه غذایی خود حذف می کنند اما نمی دانند، این کار می تواند مشکلات بسیاری را برای آنها به وجود آورد ،برای مثال بدن دچار کمبود کلسترول می شود و در نتیجه کبد، مجبور است آنزیم های تولید کلسترول را در خود فعال کند تا بتواند این کمبود را جبران کند و گاهی این کار تا جایی ادامه میابد که بدن از حد مورد نیاز خود ،بسیار بیشتر کلسترول تولید می کند که در نهایت باعث بروز بیماری می شود.
مصرف گوشت گوسفند برای کودکانی که دچار کم خونی ولاغری هستند و همچنین برای افراد با سن بالا توصیه می شود اما مصرف زیاد گوشت قرمز می تواند باعث بروز بیماری نقرص شود .
البته بهتر است که در مصرف همه مواد غذایی و در همه کارها اعتدال را رعایت کنیم و همان طور که در حدیث زیر اشاره شده است:
خیرُ الاُمورِ اوسَطُها.
میانه روی بهترین کار است.

گوسفند زنده - http://goosfandzende.com

  • ۹۶/۰۵/۰۹
  • فائزه کاظمی

گوسفند زنده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی