گوسفند زنده

پخش دام قائم از سال ۱۳۸۵ مشغول کار بوده تمام دامها بصورت کاملا سالم بهداشتی و در کوتاهترین زمان ممکنه تحویل مشتریان عزیز داده می شود. برای دریافت گوسفند زنده خود کافی است با ما تماس حاصل فرمایید و در کوتاهترین زمان ممکن گوسفند زنده خودرا تحویل بگیرید.

گوسفند زنده

پخش دام قائم از سال ۱۳۸۵ مشغول کار بوده تمام دامها بصورت کاملا سالم بهداشتی و در کوتاهترین زمان ممکنه تحویل مشتریان عزیز داده می شود. برای دریافت گوسفند زنده خود کافی است با ما تماس حاصل فرمایید و در کوتاهترین زمان ممکن گوسفند زنده خودرا تحویل بگیرید.

مرکز دام زنده قائم انجام کلیه امور قصابی در محل ودرب منازل شهروندان پایتخت تهران ارائه مینمایید که شامل قصاب گوسفندزنده در محل و قصاب گوساله زنده و قصابی بره و قصابی بز و قصابی مرغ و خروس .این مرکز سفارش گوسفند زنده همراه باقصاب مجرب در محل شما را ارائه مینمایید .
انجام امور قصابی درمحل از انواع دام و طیور انجام میشوددام قائم تهران تحویل در محل باقصاب و تحویل به مراکز خیریه داده میشود
فعالیتهای قصابی قائم در زمینه دام زنده اعم از قصابی گوسفند و قصابی گوساله.
انواع قصابی قائم:قصابی گوساله زنده.قصابی گوسفند زنده ، قصابی شتر زنده ، قصابی بره و بزغاله زنده ، قصابی انواع طیور و دام در خدمت مشتریان پایتختی تهران ارائه میشود

فروش گوسفند های محلی در اسرع وقت با قصاب

با مجوز رسمی از اداره دامپزشکی

گوسفند – بره – گوساله زنده جهت قربانی در مراسمات به همراه قصاب مجرب

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

در هر سنی گوسفند را به یک اسم خاصی نامگذاری می کنند ، مثلا گوسفندانی که زیر 12 ماه سن دارند را به عنوان بره می شناسند .

یکی از بهترین و لذیذترین گوشت ها را می توان گوشت گوسفند نامید و برای تهیه در اکثر غذاها می توان از آن استفاده کرد. گوشت گوسفند ، دارای درصد بالایی از امگا 3 می باشد . در این مقاله هر جا صحبت از گوشت گوسفند شد ، منظور گوسفندی است که به طور اهلی پرورش داده شده است . گوشت گوسفند از لحاظ دارا بودن مقدار پروتئین نیز بسیار غنی است .
یکی از گرانترین قسمت های گوشت گوسفند ، قسمت فیله و دنده گوسفند است و قسمت تقریبا ارزان قیمت گوشت گوسفند ، شانه نام دارد و می توان با صرف هزینه کمتری این قسمت را جایگزین ران گوسفند کرد . این گوشت سرشار از ویتامین های گروه ب و دارای ارزش غدایی بسیار زیادی است و هضم آن هم بسیار سریع و راحت است .
درصد چربی گوشت گوسفند ، بسیار بالاتر از بقیه گوشت ها است ولی تخمین زده شده است که این چربی در دسته چربی های مفید قرار دارد ، البته امروزه با وجود قصابان ماهر که توانایی برش و جدا کردن چربی های اضافی را از گوشت دارند ، می توان با خیال راحت تری به مصرف این گوشت روی آورد .
خاصیت های زیادی را می توان برای گوشت گوسفند بر شمرد از جمله :
• منبع ویتامین ( B12)
یکی از ویتامین های بسیار مهم و اساسی برای سلامتی بدن انسان ها ، ویتامین B12 است که گوشت گوسفند سرشار از این ویتامین است. این ویتامین یاری رسان به سیستم عصبی بدن انسان است و باعث تولید گلوبول های قرمز در بدن می شود و مانع از بروز کم خونی در افراد می شود .
• منبع ویتامین B2
نام دیگر ویتامین B2 ریبوفلاوین است که در گوشت گوسفند فراوان وجود دارد . این ویتامین برای حفظ و نهگداری بافت های بدن بسیار لازم و ضروری است . این ویتامین می تواند به تجزیه شدن چربی ، کربوهیدرات و پروتئین ها ، کمک بسیار زیادی کند . اهمیت این ویتامین را می توان تا آنجایی اشاره کرد که برخی از تحقیقات نشان دهنده آن است که با مصرف این ویتامین ، می توان از بیماری آب مروارید پیشگیری کرد ، البته برای اثبات این موضوع نیاز به تحقیقات گسترده تری است.
• منبع سرشار از فسفر
بسیاری از غذاهایی که ما به طور روزانه آنها را مصرف می کنیم حاوی مقادیر زیادی فسفر می باشند . در گوشت گوسفند نیز مقادیر قابل توجهی از فسفر وجود دارد . به بیان دیگر هر جا که پروتئین وجود دارد ما می توانیم دنبال فسفر زیادی در آنجا باشیم .
فسفر دارای خاصیت های بسیاری برای بدن انسان دارد ، از جمله آنکه می تواند به رشد موها کمک کند و نقش ترمیمی در بدن داشته باشد و عنصر اساسی برای سلامت دندان ها می باشد .
• درصد پروتئین بالا
یکی از عامل های اصلی که برای زندگی ما بسیار ضروری است ، پروتئین ها هستند و همه ما برای ادامه زندگی به پروتئین ها نیازمندیم برای داشتن کارکرد درست ذهن باید به طور روزانه پروتئین مصرف شود .
گروه فروش گوسفند زنده ( دام قائم ) با سالها تجربه در حوزه پرورش و فروش گوسفند و گوساله زنده ، آماده ارائه خدمت و فروش گوسفند و گوساله سالم و بهداشتی به همه نهادها و سازمان ها و کلیه شهروندان عزیز می باشد.

مزایای مصرف گوشت گوسفند 

  • ۹۶/۰۸/۱۰
  • فائزه کاظمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی