گوسفند زنده

پخش دام قائم از سال ۱۳۸۵ مشغول کار بوده تمام دامها بصورت کاملا سالم بهداشتی و در کوتاهترین زمان ممکنه تحویل مشتریان عزیز داده می شود. برای دریافت گوسفند زنده خود کافی است با ما تماس حاصل فرمایید و در کوتاهترین زمان ممکن گوسفند زنده خودرا تحویل بگیرید.

گوسفند زنده

پخش دام قائم از سال ۱۳۸۵ مشغول کار بوده تمام دامها بصورت کاملا سالم بهداشتی و در کوتاهترین زمان ممکنه تحویل مشتریان عزیز داده می شود. برای دریافت گوسفند زنده خود کافی است با ما تماس حاصل فرمایید و در کوتاهترین زمان ممکن گوسفند زنده خودرا تحویل بگیرید.

مرکز دام زنده قائم انجام کلیه امور قصابی در محل ودرب منازل شهروندان پایتخت تهران ارائه مینمایید که شامل قصاب گوسفندزنده در محل و قصاب گوساله زنده و قصابی بره و قصابی بز و قصابی مرغ و خروس .این مرکز سفارش گوسفند زنده همراه باقصاب مجرب در محل شما را ارائه مینمایید .
انجام امور قصابی درمحل از انواع دام و طیور انجام میشوددام قائم تهران تحویل در محل باقصاب و تحویل به مراکز خیریه داده میشود
فعالیتهای قصابی قائم در زمینه دام زنده اعم از قصابی گوسفند و قصابی گوساله.
انواع قصابی قائم:قصابی گوساله زنده.قصابی گوسفند زنده ، قصابی شتر زنده ، قصابی بره و بزغاله زنده ، قصابی انواع طیور و دام در خدمت مشتریان پایتختی تهران ارائه میشود

فروش گوسفند های محلی در اسرع وقت با قصاب

با مجوز رسمی از اداره دامپزشکی

گوسفند – بره – گوساله زنده جهت قربانی در مراسمات به همراه قصاب مجرب

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

بدن گوسفند از بخش های مختلفی تشکیل شده است.هر کدام از این بخش ها که حرکت بیشتری انجام داده باشند ،سفت تر و لذیذ تر هستند و قسمت هایی از بدن حیوان که کمتر از آن استفاده کرده باشد نرم تر است . برای مثال زبان ، گوشت اطراف گردن گوسفند که بسیار اعضای پر تحرکی بوده اند بسیار لذیذتر از دیگر اعضا هستند.

 قسمت های مختلف گوسفندان
o پاچه : گوشت هایی که در قسمت پای گوسفند وجود دارد را گویند.
o راسته : گوشت هایی که در دو طرف ستون فقرات گوسفند قرار دارد.
o ماهیچه : گوشتی که بدون استخوان و چربی و رگ باشد و مربوط به عضلات حیوان است.
o دنبه : قسمتی چرب از بدن گوسفند است که جای دم قرار گرفته است.
در دسته بندی گوسفندان، گاهی آنها را بر اساس داشتن و یا نداشتن دنبه تقسیم بندی می کنند . گوسفندان ایرانی، در اکثر موارد ، در گروه گوسفندان دنبه دار قرار می گیرند البته استثناهای هم وجود دارد.
• گوسفندان بدون دنبه
در نژاد زل ، گوسفندان بدون دنبه هستند و جزو معدود نژاد گوسفندان ایرانی بدون دم محسوب می شود. اصالت این نژاد گیلان و مازندران است و از نظر اقتصادی گوشت آنها بسیار برای پرورش دهنده سود آور است ولی چون پشم زبری دارند برای قالی بافی نمی توان از آن استفاده کرد.
• گوسفندان دارای دنبه کم
یکی از این گوسفندان ،گوسفند طالشی نام دارد و محل زندگیش ،استان گیلان و شهر طالش است . این گوسفندان دارای دنبه خیلی کوچکی هستند.
گوسفند اتابای نیز دارای دنبه خیلی کوچکی است . این گوسفند دارای هیکلی بزرگتر از نژاد زل است.
• گوسفندان دارای دنبه
در این گروه می توان تعداد زیادی از گوسفندان ایرانی را جای داد .مانند:
گوسفندان بلوچی ، لری بختیاری ، کله کوهی ، قره گل ، کردی ، شال ، کردی ، قزل ، مغانی ، قشقایی ، عربی ورامین ، زندی ، خوزستانی و…
همان طور که می دانیم در کشور عزیزمان ایران نژادهای مختلف از گوسفندان را پرورش می دهند که هر کدام دارای خصوصیات منحصر به فرد خود هستند و می توانند در آب و هوای مختلف دوام بیاورند .
ما در این مقاله به تقسیم بندی گوسفندان ایرانی براساس وجود دنبه در آنها پرداختیم . شما می توانید برای خرید گوسفند و گوساله زنده در هر زمان از شبانه روز که می خواهید با ما تماس بگیرید.

بر اساس دنبه ، گوسفندان ایرانی به چند دسته تقسیم می شوند؟

  • ۹۶/۰۹/۰۴
  • فائزه کاظمی

گوسفند زنده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی