گوسفند زنده

پخش دام قائم از سال ۱۳۸۵ مشغول کار بوده تمام دامها بصورت کاملا سالم بهداشتی و در کوتاهترین زمان ممکنه تحویل مشتریان عزیز داده می شود. برای دریافت گوسفند زنده خود کافی است با ما تماس حاصل فرمایید و در کوتاهترین زمان ممکن گوسفند زنده خودرا تحویل بگیرید.

گوسفند زنده

پخش دام قائم از سال ۱۳۸۵ مشغول کار بوده تمام دامها بصورت کاملا سالم بهداشتی و در کوتاهترین زمان ممکنه تحویل مشتریان عزیز داده می شود. برای دریافت گوسفند زنده خود کافی است با ما تماس حاصل فرمایید و در کوتاهترین زمان ممکن گوسفند زنده خودرا تحویل بگیرید.

مرکز دام زنده قائم انجام کلیه امور قصابی در محل ودرب منازل شهروندان پایتخت تهران ارائه مینمایید که شامل قصاب گوسفندزنده در محل و قصاب گوساله زنده و قصابی بره و قصابی بز و قصابی مرغ و خروس .این مرکز سفارش گوسفند زنده همراه باقصاب مجرب در محل شما را ارائه مینمایید .
انجام امور قصابی درمحل از انواع دام و طیور انجام میشوددام قائم تهران تحویل در محل باقصاب و تحویل به مراکز خیریه داده میشود
فعالیتهای قصابی قائم در زمینه دام زنده اعم از قصابی گوسفند و قصابی گوساله.
انواع قصابی قائم:قصابی گوساله زنده.قصابی گوسفند زنده ، قصابی شتر زنده ، قصابی بره و بزغاله زنده ، قصابی انواع طیور و دام در خدمت مشتریان پایتختی تهران ارائه میشود

فروش گوسفند های محلی در اسرع وقت با قصاب

با مجوز رسمی از اداره دامپزشکی

گوسفند – بره – گوساله زنده جهت قربانی در مراسمات به همراه قصاب مجرب

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

یکی از زمان هایی که سود زیادی را نصیب دامداران می شود ، وقتی است که گوسفندان ماده آنها ، به جای یک بره ، چند بره به دنیامی آوررند . جدیدا برای انجام این کار دامداران ، از روش فلاشینگ استفاده می کنند فلاشینگ باید به طوردقیق و طی مراحل انجام شود تا بتواند ، دامدار را به هدف خود برساند.


باید قبل از انجام فلاشینگ دامپزشک ، دام مورد نظر را به دقت معاینه کند و در صورت نیاز ، کلیه واکسن ها و داروهای ضد انگل را به گوسفند بدهد تا از هر گونه ویروس و بیماری دور بماند.

• فلاشینگ چیست؟
به هر کاری که به صورت ناگهانی باعث تحریک و انگیزش در گوسفندان شود ، فلاشینگ می گویند. اما چند قلو زایی به مجموعه ای از برنامه های غذایی خاص ناگهانی در گوسفندان می گویند که به طورسنتی انجام می شود . در این برنامه غذایی حدود 30 روز ( قبل از جفت گیری تا بعد از جفت گیری ) وبه مقدار روزی 300 گرم دانه غلات به ماده ها می دهند .
• فلاشینگ چگونه روی گوسفندان ماده ، برای چند قلو زایی تاثیر مثبت می گذارد ؟
با افزایش مقدارغذای دام ، سطح قند خون حیوان به طور ناگهانی می رود. این بالا رفتن ناگهانی سطح گلوکز ، یک شوکی را روی قسمت هایی از مغز مانند : هیپوتالاموس و هیپوفیز می گذارد و با عث می شود قسمت های تولید مثلی شروع به فعالیت کنند . با این کار درصد باروری و دوقولو زائی در گوسفندان بسیار بالاتر می رود.
• روش های مختلف فلاشینگ
1. یکی از راحت ترین روش ها که دامدار را به هدف خود می رساند این است که ، بعد از آنکه مزرعه گندم و جو کمباین شد و مقدار زیادی غله روی زمین ریخته شد ، دامدار باید گوسفند را به سمت مزرعه ببرد تا او بتواند به راحتی از خود این غلات و نه از ساقها استفاده کند . البته باید اعتدال در دادن غله به گوسفند را رعایت کرد زیرا اگر دام ها ، بیش از حد و به مقدار زیاد از غلات استفاده کنند ، می تواند بیماری پرخوری را در گوسفندان پدید آورد .
2. ( روش سنتی ) در این روش باید حدودا 300 گرم غله ( گندم ، جو ، ذرت ) روزانه به دام داده شود . البته امروزه ، دادن ذرت به دام ، علاوه بر پایین تر بودن قیمت ، گلوکز بالاتری را هم دارا می باشد و می تواند بهترین انتخاب باشد.


چند قلو زایی در گوسفندان

  • ۹۶/۰۹/۲۶
  • فائزه کاظمی

گوسفند زنده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی