گوسفند زنده

پخش دام قائم از سال ۱۳۸۵ مشغول کار بوده تمام دامها بصورت کاملا سالم بهداشتی و در کوتاهترین زمان ممکنه تحویل مشتریان عزیز داده می شود. برای دریافت گوسفند زنده خود کافی است با ما تماس حاصل فرمایید و در کوتاهترین زمان ممکن گوسفند زنده خودرا تحویل بگیرید.

گوسفند زنده

پخش دام قائم از سال ۱۳۸۵ مشغول کار بوده تمام دامها بصورت کاملا سالم بهداشتی و در کوتاهترین زمان ممکنه تحویل مشتریان عزیز داده می شود. برای دریافت گوسفند زنده خود کافی است با ما تماس حاصل فرمایید و در کوتاهترین زمان ممکن گوسفند زنده خودرا تحویل بگیرید.

مرکز دام زنده قائم انجام کلیه امور قصابی در محل ودرب منازل شهروندان پایتخت تهران ارائه مینمایید که شامل قصاب گوسفندزنده در محل و قصاب گوساله زنده و قصابی بره و قصابی بز و قصابی مرغ و خروس .این مرکز سفارش گوسفند زنده همراه باقصاب مجرب در محل شما را ارائه مینمایید .
انجام امور قصابی درمحل از انواع دام و طیور انجام میشوددام قائم تهران تحویل در محل باقصاب و تحویل به مراکز خیریه داده میشود
فعالیتهای قصابی قائم در زمینه دام زنده اعم از قصابی گوسفند و قصابی گوساله.
انواع قصابی قائم:قصابی گوساله زنده.قصابی گوسفند زنده ، قصابی شتر زنده ، قصابی بره و بزغاله زنده ، قصابی انواع طیور و دام در خدمت مشتریان پایتختی تهران ارائه میشود

فروش گوسفند های محلی در اسرع وقت با قصاب

با مجوز رسمی از اداره دامپزشکی

گوسفند – بره – گوساله زنده جهت قربانی در مراسمات به همراه قصاب مجرب

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

در دنیا نژادهای مختلفی از گوسفندان وجود دارد که هر کدام دارای خصوصیات منحصر به فرد خودشان هستند . در زیر به بررسی برخی از این نژاد ها می پردازیم:

  • نژاد قره گل

در زبان ترکی قره گل به معنای گل سیاه است و اکثرا این نژاد را به عنوان نژاد ایرانی می شناسند.از زمان های قدیم این نژاد را پرورش می دادند.محیط مناسب برای پرورش آن ،منطقه سرخس در استان خراسان است.

گوسفند قره گل در برابر عوامل بیرونی بسیار حساس است و سریع منقلب می شود و واکنش نشان می دهد.اما به راحتی می تواند در شرایط سخت دوام بیاورد.علاوه بر شیر و گوشت این گوسفند، می توان مهمترین محصول آن را پوست بره اش دانست. در افغانستان بره های قره گل را به طرز وحشتناکی پانزده روز قبل از زایمان، از شکم مادر بیرون می آورند و بچه تازه متولد شده را سر بریده و پوست آن را از بدنش جدا می کنند زیرا بازرگانان معتقدند کیفیت پوست بره، بعد از تولدش ،بسیار پایین می آید. رئیس جمهور افغانستان(کرزای) نیز کلاهی از جنس قره گل بر سر دارد.البته علاوه بر کلاه می توان با پوست این بره ها،کت و…نیز درست کرد. برای ساخت هر کت به طور میانگین به 30 عدد پوست بره نیاز است و قیمت البسه از این جنس بسیار بالا است.

این بره چه زندگی ناعادلانه و غمگینی دارد که حتی قبل از تولدش توسط سودجویان کشته می شود!

نژادهای مختلف گوسفندان

  • ۹۶/۰۹/۲۹
  • فائزه کاظمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی